28 maj 2010

Bloggpyssel vs pysselrum

Den här dagen var egentligen avsedd för att ÄNTLIGEN få klart mitt pysselrum... Men det här blev istället "dagen då Pillerillan startade sin pysselblogg". Inte så illa det heller i och för sig. Jag har dock upptäckt hur mycket pyssel det faktiskt är med en blogg. Eller vi kan säga som såhär - jag VET hur jag vill att det skall se ut men jag KAN på tok för lite om html-kodning för att det skall bli som jag VILL! Ja, vi kan väl säga som såhär...bloggpysslandet för min del har bara börjat. Och pysslandet med pysselrummet står kvar på min to-do-list!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du fått till en riktigt fin blogg på så kort tid! Det tar väääldigt mycket tid och en hel del tålamod har jag upptäckt nu när jag oxå försöker ge mig på bloggandet. Är nybörjare i scrapvärlden oxå, så det finns en hel del att lära... Ha det gott i sommarvärmen!! :-)

    SvaraRadera