31 maj 2010

Fikapaus med pysselinspiration

Idag är jag ledig och skall göra ett nytt försök att få i ordning mitt kära pysselrum! Som belöning ska jag ikväll bege mig till pysselskafferiet för att fylla på i mitt eget lilla skafferi. Behöver lite fler trähjärtan bland annat. När jag väl kommit igång med fixandet blir jag dock avbruten av brevbäraren som kommer med paket jag beställt och inte bara det...




Min pysseltidning kom idag! Jag prenumerar på "simply cards & papercraft" från England och blir alltid lika glad när den kommer! Så pysselrummet får vänta för nu skall jag fira min namnsdag med en kaffepaus på balkongen! Stort Grattis till alla Pernillor idag!

Dessutom var det jättehärliga ugglepapper med och så lite matchande prickiga papper också -jippie jag som älskar prickigt! Nu vill jag pyssla ihop ett ugglekort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar