2 juli 2010

Bokmärke och Sommarläsning

Vilket underbart sommarväder vi har! Idag fixade jag överraskningsutflykt med picknick och grill för att fira Daniel som fyller år på söndag. Vi jobbar hela helgen så vi fick fira lite i förväg! Efter några timmar i solen kändes det dessutom riktigt lockande med badpremiär - trodde att det skulle vara iskallt men det var riktigt skönt!

Igår var jag på Eko och laddade upp med lite skön sommarläsning - 3 pocket för 99! Perfekt! Sex böcker fick följa med mig hem. Det fanns inte supermycket att välja på men ändå helt okej läsning hoppas jag! Jag slukar alltid massvis med böcker på sommaren - men dessa borde i alla fall räcka ett tag.

När vi kom hem från utflykten ikväll så var det en halvlek kvar av kvällens vm-match så jag passade på att slå mig ner i pysselrummet under tiden. Jag har länge saknat ett bokmärke så nu var det dags att ändra på det! Inspirerad av mitt Thomas Sabo-armband fick det bli ett med "berlocker" fast i papper såklart! Väskan, blommorna och hjärtat har jag stansat ut med cuttlebugen och fjärilen och vingen har jag stämplat och embossat två av varje - klippt ut och klistrat ihop.

Tanken är att några skall vara på var sida om sidan i boken (lite svårt att förklara, men hoppas att ni fattar) och så får rosetten och resten av berlockerna hänga utanför.

1 kommentar:

  1. Supersnyggt!!! Hälsningar från lillebror Niclas som är hemma: "Hon är ju as-pro på att pyssla!" =) Kram från ditt största fan!

    SvaraRadera