25 juni 2010

Kylskåpsmagneter

Fick en beställning på kylskåpsmagneter - efter lite klurande så bestämde jag mig för att göra dem i samma stil som trähjärtanen jag gjorde häromdagen. Snyggt och enkelt! Ett kylskåp kan ju se lite smått kaotiskt ut ändå med diverse komihåglappar och listor....?! Eller hur ser det ut hemma hos dig? För att undvika kaos hemma hos oss så har i köpt en snodd med klämmor på som sitter fast med en sugpropp i varje ände (lite svårt att förklara) från Granit (min favvoaffär!) som vi satt på sidan av kyslkåpet. Vi är ju bara två, men det kan bli en hel del lappar att hålla reda på ändå!

Nu har vi nyss avnjutit en trevlig midsommarlunch (mums) med våra vänner som bor i samma hus och skall snart ge oss iväg på midsommarfirande med släkten! Finaste sommarklänningen är på och blomsterkransen sitter där den ska - och tro det eller ej men solen skiner! Det kan inte bli mycket bättre än såhär! Hoppas att alla får en underbar midsommarafton (och natt!) Jag skall traditionen trogen plocka blommor att lägga under kudden på väg hem framåt småtimmarna! Får nog skippa det där med gärsgårdarna dock...det får snarare bli trädgårdar i så fall! Och i vilket fall som helst så VET jag ju redan att jag skall gifta mig med min alldeles egna Prins Daniel! Soliga hälsningar från mig!

1 kommentar:

  1. Har du tips var ja kan få tag på såna gummor i tyg som man sett på kylskåp, de står mot varandra, o man klistare kläder i olika tyg på dem, o sätter magnet på baksidan.
    Tacksam om du vet svar
    majaberglund1@hotmail.com

    SvaraRadera