13 juni 2010

Pysseldag med pysselsyster nr 2!

Idag har jag fått sällskap i mitt pysselrum! Min syster har varit här och pysslat nästan hela dagen. Jättemysigt så det får nog bli snart igen. Sandra har knåpat ihop fyra kort medan jag bara har fått ihop 2 och ett halvt... Ovan här är ett av mina kort, där jag använt quickutz "flirt". Kul med lite handväskor och andra tjejjiga pryttlar - och visst blir man sugen på shopping när man tittar på bilden? Jag gillar verkligen dessa snygga retrobilder med lite kaxiga texter! Sandra gick också för lite handväskor och skor och gjorde en riktigt tjejjig inbjudan till sin kommande tjejmiddag:



Så har jag gjort ett till sommarkort, jag bara längtar efter glassväder just nu:


Sandra hade fått "order" om att göra ett kort till en kille som snart skall konfirmeras, vi testade att stansa ut i jeanstyg (lite tunnare), något som jag velat göra en längre tid och det gick finfint! Det blev en lite "tuffare" känsla över kortet hon gjorde!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar